mallie

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

En dag som i stort sett bara innehöll MAT haha!

Av mallie - 14 november 2010 21:55



   


Idag har jag varit i Söderköping och firat mormor som fyller 75 år på tisdag. Vi möttes halvvägs eftersom det annars är så långt att åka om man bara skall träffas över en dag. Vi åt supergod mat på ett värdshus där det fanns ett stort urval på förrätter,varmrätter och såklart efterrätter - min favorit! 

Med andra ord så kommer jag inte somna hungrig ikväll, tror aldrig jag har gjort det, haha!Lägger upp två bilder ifrån idag, hoppas att ni haft en bra söndag!

Puss & Kram /Mallie


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mallie - 23 december 2010 22:18


     Har jag dig så har jag allt jag önskar mig. Du är den finaste killen på denna jord, uppskattar dig oerhört mycket - vad skulle jag gjort om jag inte hade dig! - bilden är ifrån förra julen!   ...

Av mallie - 13 december 2010 19:05

  Jag är stolt över vem jag är, jag är stolt att jag är den enda som vågar träda in i en konflikt och säga hallå? varför gör ingen något, antar att det är lättast så.   Jag tycker fler borde våga att agera, mobbing är inte okej! Visst kan jag...

Av mallie - 9 december 2010 20:33

Det är ofta dem som alltid finns där, som inte säger det så ofta. För det är ingen svårighet att lova, utan att hålla. Förstår inte att någon förstår att jag är nedstämd, hallå får man fan inte vara mänsklig? ..... Jag orkar inte engagera mig, jag si...

Av mallie - 9 december 2010 20:28

Ja idag har ja lärt mig en sak, det geografiska institutet på Stockholms universitet är ingenting för mig, gäspade nog ett 20 tal gånger trots att jag försökte hålla mig vaken :D Imorgon e det freeedaaaaa :D sophia ska slagga hos mig, otroligt mys &l...

Av mallie - 8 december 2010 13:13


   Idag är det onsdag, snart är det helg! Patriks syster fyller år så vi ska gå ut på restaurang tillsammans och fira den söta 17 åringens födelsedag, wiho! :D   ur mitt huvud till ditt huvud: "Jag vet inte om det är fel på mig, eller ege...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards